06 March 2012

:: Luahan Hati ::

Sayang..
Mengapa arus ada dusta..
Tika aku mula percaya..
Kaseh yg kau beri merawat jiwa..
Ternyata semua pura-pura..



Sayang..
Sekejam apa aku pada mu..
Hingga kau tega melukai hati ku..
Setelah ku berikan setulus hati ku..
Kau mendua d belakang aku..



Sayang..
Beginikah artinya cinta mu..
Memberikan tangis dalam senyum mu..
Memberikan luka ku tersayat pilu..
Aduhai sayang sebesar apakah salah ku pada mu...



Sayang..
Mengapa aku yg kau jadikan mangsa..
Kenapa aku kau jadikan persenda..
Hinakah aku pada pandangan mata..
Hingga kau campakan aku dengan sewangnya..
Ketahuilah sayang hatiku terluka..
Karna aku bukan boneka..
Yg bisa kau mainkan bila kau suka..
Sesungguhnya aku masih punya harga...



                                                              Bambam : Crazy Lady's Lolipop


No comments:

Post a Comment